härligt liv...

man lever ändå

ens närmsta krets är lyckliga och jag är lycklig.

jag har ork och energi och kreativitet, det känns skönt!

igår målade jag matbordet och soffbordet, det blir riktigt bra, jobbigt med tvbänken kvar bara men den känns så jobbig så blir ett tag innan jag påbörjar den... imorgon kväll ska jag hitta på fina stoldekorationer som jag ska hänga på ryggstödet, blir riktigt bra tror jag :) kanske ska inom panduro på torsdag..

har ingen direkt blogglust just nu märker jag, tror det beror på att man KONSTANT blir avbruten av den jävla telefonen som ringer ett i ett hehe ... vad var nu mitt jobb igen?? just det svara i telefon...
well hatar när det kommer såna här perioder när det ringer för mycket.. samma gnäll från alla... men får gilla läget hehe..

ikväll ska jag hem till syster och sova över där, är så jobbigt att cykla hem hela vägen i mörker och kyla och sen blir det mer tid tillsammans om jag sover över :) och adam blir ju så glad då också :)

nej nu får jag återgå till jobb, blir ju inget av detta märker jag och den lilla tid jag har över borde jag spendera på matten


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

hehe ditt inlägg började så bra och sen bara.... och så ner. haha...



ja idag blev jag verkligen trött av att jobba. =) haha vi jobbar på kundtjäns ja haha, men betyder det att´man ska svara =P

2010-03-17 @ 14:15:40
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie

hihi det verkar så, står ju trots allt i vårt kontrakt va? =)

2010-03-17 @ 14:34:50
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie

ok men då möts vi på GA =)

2010-03-17 @ 15:06:20
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0