mätt, varm men belåten...

vårsolen gassar in genom fönstret bredvid mitt skrivbord, det blir varmt kan bara tänka mig hur man kommer stekas här under sommaren.. men men då får man ha lite mindre kläder så ordnar nog det sig hehe...

är jättemätt efter frukosten, åt 2,5 bullar.....usch... tur man kommer ha sen lunch och bara yoghurt att äta till lunchen... man vet nuförtiden att inte ta med för mycket mat på fredagar hehe och ann-sofie har med sig chokladbullar till fika sen... inte konstigt man blivit tjockis under tiden man arbetat här.. men skönt nu med vår då är det lättare att komma upp på morgonen och träna och även träna efter jobb.. bara att komma igång igen... hatar att känna mig fet, har inte använt jeans på två veckor för att jag känner mig som en korv... illa!

nej nu ska man inte deppa ihop.. livet är ju underbart.. jag älskar vårt nya kontor, veckan bara svischar förbi hehe


imorgon är det kastrering av katten.. ska upp tidigt så det blir tidigt i säng, hoppas man hittar bara :/

hoppas alla får en bra helg!!




Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

hihi, ja det är ju lite skojigt =)



Jag tror också det. =) Nu hoppas jag att min moster blir befruktad med =)

2010-03-05 @ 12:34:32
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie

=( blir ledsen när jag läser att du känner dig som en krov. =(

Men som du säger är det ju vår nu och då kommer man automatiskt få mer energi =)

Vi kan promenera någon gång kanske. =) För nu känner jag mig med tjock. =( Jobbigt när det står under v 11 att. Ännu syns det inte att du är gravid!

NÄHÄ märkligt då!! Grrrrrrr..

2010-03-05 @ 12:41:52
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie

=( blir ledsen när jag läser att du känner dig som en krov. =(

Men som du säger är det ju vår nu och då kommer man automatiskt få mer energi =)

Vi kan promenera någon gång kanske. =) För nu känner jag mig med tjock. =( Jobbigt när det står under v 11 att. Ännu syns det inte att du är gravid!

NÄHÄ märkligt då!! Grrrrrrr..

2010-03-05 @ 12:42:16
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Lillasyster

Jag ÄLSKAR mina tulpaner! Dem e så fina.. Tack älskade syster för allt! Kram

2010-03-08 @ 11:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0