snart har man avklarat måndagen...

massa maill och en del samtal men det är som det ska..

efter jobb ska jag hämta ut medicin till Kitchen, ja det visade sig att mina katter har öronskabb :/ skitäckligt I know, vem tänker på att titta i kattens öron om den inte kliar sin fanatiskt? jag är kanske världens sämsta kattmamma, well numera kommer jag kolla dom regelbundet, ska bli en bättre matte, jag lovar!
tycker synd om dom nu när bägge måste ha strut på sig, de ser ut som håriga reptiler när de asar sig fram med huvudet i golvet... hoppas kunna ta av dom på torsdag



kastreringen gick annars jättebra och efter jag lämnat in honom gick jag och handlade frukost och överraskade kajsa och barnen med ett besök... mysig förmiddag hos dom, gick ut och lekte på de olika lekplatserna.

på kvällen jobbade jag, världens segaste pass.... hade kanske 4-5 spel på hela kvällen, värdelöst!!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

blä, bra att dem fick medd nu =)



Jag mår lite bättre nu iaf. =) Men har varit på så dåligt humör, fick hämtat mobilen tidigare och jag har till och med orkat städa lite hemma =) helt otroligt =) ses imorgon! Kram!

2010-03-08 @ 17:01:06
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie

ja det ska jag verkligen ha. =) fast jag har ju aldrig varit på en så det är bra om jag får hjälp. =) Det uppskattar jag, men vilken vecka brukar man ha det, en månad innan eller??

2010-03-09 @ 21:39:03
Postat av: Ann-Sofie

då borde det bli i augusti eftersom jag ska ha slutet av september =)

När kommer du hem från semestern? =)

2010-03-10 @ 09:29:28
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0