snörvel igen

jag tror att det svininfluensa vaccinet har förstört mitt immunförsvar, nu är jag megaförkyld igen... har aldrig varit så sjuk som jag är nuförtiden, det ena avlöser det andra..
well nåt ska man ju dö av men det är väldigt störigt..


har börjat räkna i min matte c bok nu och det går jättebra, det är konstigt hur allt kan komma tillbaka till en så, har ju inte räknat matte avancerat sen jag gick första året på gymnasium, 10 år sedan. men jag löser ekvationer osv utan större problem, skönt det känns, då kanske man klarar kursen Yeah!

idag efter jobb ska jag hämta min cykel, var tvungen att laga punkteringen i däcket, den har stått i "stallet" hela vinterna och låset frös fast men nu får jag ny fin slang och nytt lås, synd det är så j-vla kallt bara, måste handla muff till sadeln!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

ja men vilken dag då. Får bli på en lördág, kolla du så kryssar vi i kalendern =)



2010-03-10 @ 16:16:35
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie

du är så snäll =)

tjoho inskrivning om en vecka ungerfär. Längtar =)

2010-03-11 @ 09:22:59
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: lillasyster

OMG!! Första året på gymnasiet som va för 10 år sedan.. OMG YOU`R SOOO OLD!!!!! =)) men vi älskar dig ändå.. (Ja jag e fortfarande ynbgre än dig och kommer alltid att vara det =) LÖÖÖÖV JO! Puss puss

2010-03-11 @ 22:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0