still sick

men idag är jag bättre förberedd, har med mig mjuka pappersnäsdukar, solglasögon som ska skydda mina ögon så de inte rinner hela dagen och nässpray och ipren, hoppas jag blir bättre nu... blir ju inte kul att jobba ikväll om jag ska vara såhär snörvlig, kanske skulle satsat på otrivin comp som skyddar en både mot täppt näsa och rinnande näsa, ja kanske blir en sån efter jobb....

ann-sofie sitter bara och skrattar åt mig för att jag har solglasögon på mig, taskigt eller hur, hon kommer till och med lägga upp bild på i hennes blogg hur jag ser ut idag, hon fotade mig som om jag vore ett djur på zoo haha men jag bjuder på det idag :)


det var så skönt att komma hem igår, jag la mig direkt under dubbla filtar och tittade på filmen Babel, sen tittade jag på Vampire Diaries och gick och la mig 21.30, så man känner sig lite bättre idag.

tog av strutarna på katterna igår, så skönt dom tyckte det var! men Kitchen har nog blivit psykopat av det för hon satt bredvid toalett-stolen hela kvällen... jag menar: spring, klättra, njut av livet utan strut!! haha


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

hihi det var roligare så =P

2010-03-12 @ 09:50:44
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie

haha du är skojig =) Förstår hur du känner, men tänk på mig som sitter bredvid dig hela dagarna. =)



Hoppas verkligen du blir bättre snart. Stackars kunder när du snörvlar dem i örat :)



Jobbigt om du ska jobba på kvällar med brillerna. =) Ser ju önnu värre ut då hehe. =)

2010-03-12 @ 09:54:03
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0