40 nya VHS..

igår efter jobb åkte jag och Ann-Sofie till Limhamn och köpte VHS en till Adam, blev 40st!! och fy vad dem väger...

(tack för hjälpen och sällskapet Ansi :) )

åkte hem till kajsa efteråt och Adam blev så glad som jag önskade att han skulle bli :) han tittade igenom 3 filmer igår hehe, han älskar verkligen sagor och berättelse :) han springer in helt överlycklig när snövit blir räddad av prinsen :)

♥♥♥

kom på att VHS tar en j*vla plats så vi får väl hitta någon sorts förvaring till dom... jag tänker en sänglåda kanske ?? vad tror du syster?

Friday!!! and I'm freee!!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Ja just det! Fredag idag! Underbart!! =D



Lugnt, jag följer gärna med fler gånger. Men kanske tur att du inte berätta att det var hemma hos någon för då hade jag kanske varit lite skeptisk hihi. =)



2010-05-07 @ 13:03:30
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie

jo fast hade jag fått välja hade jag kunnat ha ut han ganska snart om han var färdig bakad där inne. =)



Hihi lustig gubbe det där. Fast rätt mesig så var inte så farligt.

2010-05-07 @ 13:41:13
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie

hihi ja stackars liten, =) ingen borde iaf ha klastrofobi om dem mindesa den tiden, för då vore man van haha..

2010-05-07 @ 14:16:22
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: lillasyster

jaja, det e lugnt om det nu va för ditt bankkort eller för att du ska hämta ditt paket :) inte för min skull du skulle följa med.

2010-05-07 @ 15:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0