hmmm...

fick precis ett missat samtal från en stödfamiljsförening jag anmält mig till i december, de verkar vara intresserade nu... får höra av mig till dom under dagen

kändes bara som dålig planering nu när jag tagit på mig en massa plugg och sånt nu också men jag får ringa och höra vad de vill ha för hjälp, kontaktperson kan jag ju bli och lite avlastning, man får se... ska inte spekulera i det nu innan jag får informationen...

syster ville innan ha mig som hjälp med hennes dotter som är utvecklingsstörd men enligt hennes blogg är det inte aktuellt längre så då kan jag kanske hjälpa någon annan istället







Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

haha då skulle du sett hur det regna kl 8:00 då jag var på jobb och några minuter tidigare. Jag kunde inte ens gå till bilen utan fick vänta på att sambon hämta bilden för det vräkte ner! =)

2010-05-12 @ 14:30:56
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0