massor med jobb...

men det var roligt för idag fick man lite uppskattning och man fick bekräftelse på att man var sedd och att man jobbade hårt :) fick två biocheckar plus två biomenyer - popcorn och läsk :) blev syperglad, behöver verkligen det



men nu får man massa jobb framöver också men jag ska inte klaga, är bättre att ha massor än inget alls...

fick igenom ett önskemål som verkligen kommer underlätta ens jobb iaf... YIHAA

idag ska jag hem till syster efter jobb och sen på kvällen ska vi gå en runda där de visar olika konstverk med ljus... mysigt! hör redan barnens "Wow" :) köpte nya kläder till Nooh och syster hade lagt ut bild och så söt han blev! :)

snart helg och det ska bli skönt, ska jobba på på lördagen men på ett av favoritställena så det är okej...

inget roligt inlägg men det blir som det blir just nu... roligt är det att min mammalediga kollega ska komma hit med sin lilla son och hälsa på och sen ska vi umgås lite på tisdag nästa vecka, längesen man träffade henne... får se om hon ändrats nu när hon blev mamma hehe :)




Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Fast Mimo fick lämna tillbaka det. Det var inga problem, de gav oss ett nytt paket och Mimo fick öppna det paketet med och lukta på det. =) Sen sa dem att han kunde ta med det nya paketet hem till mig och lukta och var jag inte nöjd kunde jag lämna tillbaka det med och få pengar tillbaka. =)

2010-11-04 @ 17:56:08
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie

Ha ha läste inlägget nu hihi. Ja om jag nu blivit en riktig mamma. =P

Vad roligt att du fick biobiljetter från jobb, det förtjänar du och jag undrar lite om dem slatt i skalen som fattar att dem måste ge sån uppskattning med. Men as kul och menyer till! Kanon!

Ja jag kommer på Tisdag, vilken tid ska jag komma tycker du? När slutar du så kan jag kanske komma en halvtimme innan? Eh vad det lät tjatigt jaja. ;)

Jag ringer till dig så kan du öppna porttelefonen så slipper jag ringa på ;)

Kram!

2010-11-04 @ 21:34:16
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie

nja kanske en halvtimme räcker, Isak pallar nog inte vara där länge. =) Jag har ingen idé men en promenad i stan iaf. =)

Kram

2010-11-08 @ 18:07:08
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0