typiskt...

att man blir förkyld när man fick förnyad kraft till träningen... tror min kropp kör självförsvar mot mig, den vill vara fet och knubbig hehe men det får den inte fortsätta med om jag får bestämma..

får hoppas denna förkylning försvinner snabbt igen.. !

så ikväll får det bli att laga middag och sen ta det lugnt i soffan framför tvn och kurera sig..

färgade håret igårkväll och det blev lite mörkare än jag tänkt mig men jag är supernöjd, hade viljat ha en coolare frisyr dock men vet inte hur jag vill ha det. det får bli ett senare projekt.

har inget att skriva egentligen märker jag, fick en liten stund över på jobb som jag tänkte spendera här men inget kommer ut, blev inget spontant inlägg liksom.. :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0