utbildning på kassa

ikväll ska vi ha utbildning på en ny kassa-apparat vi måste ha vid våra black-jackbord numera... kan ju bli intressant och förhoppningsvis kort för jag ska hem och laga lunchlådor och träna idag och hinna titta på Biggest Loser Sverige... vill ju joina dom härifrån hehe

mailade viktväktarna idag om att få gå på startmöte, finns ett på torsdag i Limhamn men det hinner inte jag ta mig... vi får se hur det blir... ska bli riktigt ordentligt nu men veckovägningarna inför dom så man får skämmas om man inte skött sig hehe och jag älskar viktväktarmaterialet man får, har ju varit med innan men vill vara med på möten istället för att bara göra om sina gamla papper så får vi hoppas på det bästa. är riktigt taggad nu så får passa på att ta tag i saker då en gång för alla ... vet inte hur många gånger jag skrivit likande i denna bloggen men man får inte ge upp eller ja det känns som om jag inte lever ett sunt liv med normal BMI när jag fyller 30 om 2,5år lägger jag ner projektet och är tjockis resten av livet hehe :)


Var på födelsedagsfest i Helsingborg i fredags, det var roligt men alla var fredags-sega så blev inget festande utan vi drack lite vin och sen tog jag tåget hem vid halv ett men kom inte hem förrän vid 3 på grund av försenat tåg *grr*


Kommentarer
Postat av: lillasyster

Skulle du kunna skriva ut en sån till mig?



http://www.babybox.se/?partner=BABYLAND



Vill ha blöjhinken också :)



Love u.

2010-09-08 @ 12:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0