ska man ta bort sin blogg helt?

känns nästan som det eftersom man aldrig hinner blogga längre, iofs kanske det blir mer bloggande när man ändå sitter med sin dator medans man pluggar?
jag har ju kommit in på 3 kurser på Högskola till hösten och ev två till, står som reserv.
ska läsa marknadsföring, sociala medier och digital kommunikation och arabiska för nybörjare för mitt egna nöjes skull... Jag hoppas verkligen att jag kommer att palla plugg samtidigt som mina bägge jobb.

har ju fått uppdraget att vara stödfamilj för min systerdotter 4 dygn i månaden förutom mitt ordinarie jobb, får se till att jag gör prioriteringar dag för dag....

annars är väl allt som vanligt, mycket på jobb, sliter med att försöka bli av med övervikten, har ju lyckats gå ner cirka 13 kg sedan nyår så om cirka 10kg till så är man nöjd men det är riktigt skönt att ha blivit av med de värsta kilona och att man märker sin viktminskning i kläderna...

jag tackar Zumba och ShapeUpclub.se för mitt nya försök till ett sundare liv, love them!

och allt går bra med min lillasyster och hennes barn, är helt otroligt vilken stor kille Nooh, bebisen, har blivit.
han går redan runt på egen hand och är verkligen sin egen person nu.
och storebror ska börja förskolan vilket också är helt otroligt att han redan är en så stor kille..


nå nu tjatar någon om att spela Uno så får lämna in nu...

ser framemot nästa helg då jag och storasyster ska bo på hotell under första dagarna av malmöfestivalen....
är det kanske min tur att träffa någon på en festival detta året hehe?


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-Mamma till Isak

Vad kul att höra från dig! :)

Oj att du ska plugga samtidigt blir jag imponerad av. =O Men önskar dig all lycka till. Nu går tiden fort och inte långt tid innan jag börjar jobba igen. Nja men några månader kvar bara. :)

Kramis!

Saknar dig!

2011-08-30 @ 14:56:22
URL: http://futurum-nobis-est.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0