en wiplash-skada är på intåg

om det ska fortsätta vara såhär isigt på gatorna... tror jag håller på att ramla 10 gånger om dagen hehe

längtar tills våren, förutom att jag fyller ett år äldre då... vill inte... jag har inte gjort mitt i mina unga dagar än så nu är det verkligen dags att fånga dagen! :)

fick erbjudande om att följa med min kollega till Liverpool i slutet på februari, är väldigt sugen på det men måste se först om jag har råd med det ekonomiskt... vill ju spara till de andra resorna jag har planerat med syrran också...men det hade varit najs! får hoppas jag får ihop det.

idag är jag förkyld och hängig men jag är inte förvånad, så fort jag ska ta tag i min hälsa så blir jag sjuk i 2 veckor.. tror min kropp vill vara såhär tjock men det kommer bli min vilja som kommer vinna denna kamp denna gång.. :)




igår storstädade jag toaletten, fy fan vad äckligt avloppet var! måste nog tyvärr kalla på en vaktmästare för det kan inte vara rätt att det ska ligga så mycket vatten där hela tiden och jag når inte att se vart stoppet är, tvättade väggarna och allt därinne, sen sprutade jag ner allt skum med duschslangen, är väldigt nöjd med min prestation... ikväll är det tvätt och förhoppningsvis hinner jag med storstädning av köket också :)

nej usch vilket tråkigt liv man har :)

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Åh tack Frida!

Ja, absolut hur har du det till helgen då? =D

Kram!

2011-01-05 @ 09:14:25
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Ja det låter bra! =D

Kram!

2011-01-06 @ 09:53:58
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0