inte för att skryta eller be om bekräftelse men...

Jag är väldigt glad för nu har jag gått ner 7kg sedan nyår och 13 cm över mitt tjockaste ställe på magen!!!
så glad är jag och invägningen imorse gav mig orken att fortsätta, det är ju  himla tråkigt detta men man får tänka att det är 3 veckor av hela sitt långa liv.. längtar dock tills det är över och jag har semester och ska äta massa sunt och hårdträna och verkligen bli träningsnarkoman :) det har jag aldrig varit i mitt liv..

blir en hård helg har jag på känn men har jag inte fuskat hittills så finns det ingen anledning att börja nu...

tack alla i min närhet som peppar mig!! ni behövs!


ja fredag idag och min arbetsplats blir print idag, massa print och pack men det är rätt mysigt att vara häruppe och sköta sitt och lyssna på radio :)

just det, har fått en stor chans till karriärsklättring, har fått ansvar för våra nyhetsbrev via mail.. ska utforma dom, bestämma innehåll och bilder och går detta sedan bra så ska jag även ansvara för vår hemsida....
är såååå glad... äntligen finns det en öppning att jobba inom marknad med färg och form, layout och sånt som jag älskar óch faktiskt är utbildad i!!!

och solen lyser... kan livet bli bättre??

inte jag längre:


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Men du är grym tjejen!!! =D Heja heja! Du är en riktig sporre. Du kommer bli ännu hetare än vad du redan är till sommaren. ;-)

Kram!

2011-03-11 @ 21:32:17
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Men vad kul att höra! Är glad för din skull. Kändes inte som du trivdes och man vill ju utvecklas! :-) Skoj! Själv har jag min utveckling genom att lära mig mer om digital fotografering och nu försöker jag lära mig fotoshop och redigering mn det tar tid. Först och främst vill jag bli bra på att fota helt manuellt. Och jag har ju fått ps cs5 och fick hjälp av sambons kompis med att skaffa ps for dummies så kanske jag lär mig någon gång. =)

Kram

2011-03-11 @ 21:35:56
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

=) Förstår att det inte går att träna då! Vi vill ju inte att Frida ska svimma. :) Läste din kommentar igår och Isak fick en puss direkt! =D

Kramar!!

2011-03-18 @ 10:45:38
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

haha amma han var 20:e min, nä tror inte det ;) Men tack för försöket. :)

Ja babysim är jättemysigt.

kram!

2011-03-20 @ 09:22:34
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Fiffi

Grattis till de fina resultaten!

2011-04-08 @ 22:42:52
URL: http://prinsessbakelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0