back to everyday

Ja nu är man verkligen tillbaka i rutinerna, jobbar, tränar och umgås med syster... men det känns ändå bra.. gick ner 7hg första veckan tillbaka från semestern så det är ju på rätt väg.. och mina favoritinstruktörer är tillbaka på sina pass så nu känns det bra igen hehe jag är ju lite kräsen med vem som tränar mig :)

dejtandet går också bra, vi har träffats några gånger nu, jag har bjudit han på lasagne, vi har varit på bio, haft lunchdejt i stan och filmkväll hos honom bland annat... träffas ju ibland på gymmet också... känns bra hittills... det är roligt och jag trivs i hans sällskap men nu är jag ju lite mer återhållsam med känslorna för jag orkar inte gå igenom en sån dumpning igen som med den förra killen jag dejtade... man vet ju aldrig när dom är borta igen dom där j-vla killarna hehe :) sen är jag ju ett psyko också som har svårt för relationer så i vanliga fall brukar jag ju börja sabotera efter 2-3 veckor men jag ska försöka skärpa mig och inte vara så kall och avvisande som jag kan bli när jag känner att det börjar bli lite seriöst... min försvarsmekanism antar jag efter alla svin man träffat på under åren...
ja så det återstår att se hur det blir med detta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0