helgen som gått

I fredags efter jobb tränade jag på gymmet och sen gick jag hem och färga håret och glodde på tv, helt slut så gick o la mig redan innan 22!!

vaknade tidigt i lördags och vid halv tolv blev jag hämtad av Ann-Sofie för jag skulle vara barnvakt till hennes lilla son medan hon gick till frisören. Det gick jättebra med tanke på att jag inte träffar Isak så mycket.

sen vid fem kom jag hem och då kom bästisen Kanelis på besök... vi drack drink och vin och snackade en massa, var meningen att vi skulle ner på festivalen en runda och sen gå till Ice och sjunga lite karaoke men det blev att vi stannade ute på min gård så länge att tills sist var det inte lönt att gå till festivalen alls så vi stack till Ice direkt istället, väääldigt lite folk först så vi fick vänta in folket innan vi kunde köra våra nummer hehe, men som vanligt blev publiken imponerade haha det var t.o.m. en som frågade om vi var professionella sångerskor men det kanske var hans försök till att ragga hehe :)
det var kul som alltid när man får vara med bästisen men det blev en tidig kväll.. tog bussen hem 2.43, skönt med tanke på att jag inte kan sova när jag druckit :)

Igår firade jag Eid med syrran och barnen på Leos Lekland efter en rejäl festfika :)

Syrran hon kan hon:
 
 
Syrran uppe i klätterställningen på Leos haha :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0