halv dag kvar..

sen är det SEMESTER! och det ska bli så himla skönt att få sova ut och hinna med allt det som man inte hinner med när man jobbar :)
mina planerade saker är:
Ha systerdotter Jennifer hos mig i helgen och imorgon ska vi till Svedala Sommarrock och titta på band och förhoppningsvis söta pojkar hehe
Åka till bror utanför Hässleholm
Dejta
Jobba som stödfamilj
Åka till syster i Höganäs och ha vinkväll
Tosselilla med lillasyster och hennes barn
Dejta lite mer
Storstäda lägenheten
Få hem nya möbler från Ikea, fixa garderoben
Träna
Dejta lite mer kanske
Grilla
Bada

och bara ha det allmänt skönt och ledigt :)


Kommentarer
Postat av: ♥ Sojka ♥

Är det bara en vecka semester du har? :)

Hur ska jag klara mig utan dig!! :(

Låter som du har mcyket planer iaf! Kom gärna förbi mig med någon kväll om du har tråkigt så fikar vi eller nått!! :D

KRAM♥

2012-07-12 @ 16:55:23
URL: http://www.sojkasframtid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0