snart är helgen här..

och det ska bli riktigt skönt, känner mig helt seg denna veckan.. har inte ens orkat promenera till jobb eller träna, mycket dåligt! Hoppas jag kommer igång igen snart.. men det är så tråkigt att träna när inte mina favoritpass finns längre.. men kan ju gå till gymmet och köra lite crosstrainer och styrketräning iaf... ja får göra det!
men först ska det vara helg och utekväll med bästisen, ska bli kul.. även om jag känner att jag kanske inte har råd men men det är bara att leva fattigt i övrigt så ska det klara sig. Detta är sista månaden jag är Kungen i en vecka och spenderar pengar som bara den för att sen upptäcka att det blir tajt resten av månaden. måste tillbaka till min ursprungliga budget som jag gjorde i början av året.. får sluta skämma bort mig själv och mina nära även om det är svårt hehe

Handlade upp mina presentkort på HM som jag vunnit på jobb iaf och det blev en del kläder, köpte 4 leggings, 2 tunikor, 1 kofta. 1 linne, 1 ny mascara och nya tygskor så nu känner jag att jag är klar med shoppingen för i sommar.. nu kan mina pengar gå till utflykter och sådant roligt istället :)

Fick mina kläder från BonPrix också men alla klänningar fick typ skickas tillbaka, ingen klänning passar denna kroppen, ser asfet ut i allt :/ får fortsätta med leggings, kort kjol och topp tills vidare känns det som :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0