glad påsk

läste precis syrrans blogg om att hennes barns pappa inte gillar att vi kommer "fira" påsk pga av att det är muslimer men jag håller med min syster att vi endast kommer fira det som en hyllning till att påsken kommer, det är snarare en gammelsvensk tradition än något religöst, vi äter ägg och räkor (hönorna producerade mycket ägg under just påsken för i tiden) vi kommer inte gå till kyrkan, vi kommer inte vara ledsna på långfredagen och så vidare. utan bara mys och ljus för barnen att det finns en påskhare :) det ska bli så kul!! :)

jag vill bli smalare nu!! shit vad segt det går, fattar ingenting, jag sköter mig ju!!

B skrev till mig igår, han har börjat höra av sig lite mer igen, vi ska träffas i helgen. fast jag blev lite ställd av min syster igår som säger att han fortfarande är gift.

mailade till W att jag inte är intresserad om han inte vill ha ett seriöst förhållande så vi får se vad som händer med det, han ringde ju 3 på natten förra helgen och det var inte uppskattat


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Gud vad goda dem äggen ser ut! =P

2009-04-16 @ 14:53:35
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0