mystiska män...

igår ringde W och frågade om vi skulle ses efter träningen, ja sa jag  fast jag inte var jättesugen men tänkte att jag också får anstränga mig om det ska bli något av detta.

gick och tränade i gymmet med syrran, vad stark man blivit ändå på så kort tid *imponerad av mig själv* haha

såg att W hade ringt medan jag tränade, frågade vad han ville per sms men han svarade inte så jag sket i honom och gick hem till syrran en runda istället, blev otålig och skrev till W igen om vi skulle träffas imorgon eller en annan dag pch då skriver han tillbaka på svenska (!!) att han inte kan träffa mig idag men imorgon, fattar inget och sen fick jag ett sms med arabisk text i natt från honom som jag ske be syrrans man översätta *spion*

lika jävligt idag på jobb tyvärr, har ett mail som är helt omöjligt att besvara till kundens belåtenhet, har tagit min vapendragare C till hjälp hehe  

mina egensydda kabelhållare höll måtten iaf så nu är det bara att gå hem och börja sy flera *jippi!!* ...NOT! men men får väl någon slags kompensation sen..

i veckan ska jag hämta ut min nya telefon!!! hoppas den är bra *korsa fingrarna*


Kommentarer
Postat av: AnnS

Ja jag skulle också vilja äta med dig! =(

Men dem måste ju ut och rastas, vet bara inte hur jag ska hinna äta, får väl försöka köpa en falafel på vägen hit =)



Den mobben är ju såå nice, lite avis blir man ju!

Oj oj får du kompensation är det ju super!! =)



Vad betydde texten då?? Fan vad mongo att skriva på ett annat språk hmm...



2009-04-22 @ 11:51:56
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0