....ny design..

jag och kajsa satt och pratade om designen på våra bloggar så jag har försökt fixa till min lite som jag såg att syrran också hade gjort.
vad tycks?? hehe funderar på att göra den guldig och ljus istället kanske och dessutom får jag panik över att header-texten finns kvar på alla ställen utom på startsidan *grrr* får lägga lite energi på det sen

så skönt det mörka molnet har försvunnit och allt börjar se ljusare ut, var på make-up store igår och köpte ögonskugga och fick broshyr om deras make-up kurs, vill gå men kostar 29.000kr och är under min arbetstid så det kan bli svårt :(

nu är det snart helg!!! :)

denna skuggan blev det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad ball det hade varit!!! Asså det måste vi baara göra!! =) Var det hon du mena att du skaffa till mig asg :D



Fan den ögonskuggan var ju skit fin, den vill jag också ha! =( Kanske hade funkat med min!!



Din hemsida blir bara finare och finare, precis som du! ;)



Men då måste du gå smink kursen!!

2009-04-17 @ 13:33:23
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio
Postat av: AnnS

Fan 29000 kr är rätt saftigt, men det är bara till att spara! Eller så passar du på att ta ett fett lån nu. Och tar ledigt och pluggar sattan! =P



Måste beklaga mig, bakis idag så jag tror jag ska gå och lägga min en stund igen. =)



Men skit trevlig fest igår. =) Ska lägga upp bilder på min facebook. Vi åkte limmo och allt!! Skumpa. ahhh... mycket nica!



Kram

2009-04-19 @ 09:15:45
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0