usch vad fattigt...

det blir denna månaden, har räkningar för 10.000, ny telefon för 500, betala av brors skuld denna månaden eller iaf hälften 1500kr och en lön på bara 15.000 :/ det blir tajt men tur att man ska leva på grönsaker och frukt från Abdos,
det är ganska billigt men blir inga större nöjen denna månaden tyvärr men det är marknad så måste dit,
har lovat pappa att hälsa på men blir köpstopp.

måste sköta min budget denna månaden iaf, inget slarv ! *lovar mig själv*

W hörde inte av sig igår så jag satt hemma hos syrran och snackade lite, gick hem tidigt och rymde upp´, duschade och byta lakan, älskar nybäddad säng!! ville inte gå upp imorse men det kan iofs bero på mer än att det var mysiga lakan hehe

usch jag könner panik när jag tänker på hur lite pengar jag har... har ångest för att jag köpt ny mobil men men.. jag får "make it work" som man säger... hade behövt mina pengar från storasyrran men dem verkar inte komma in, en vecka sen jag bad henne sätta in dom... :(


Kommentarer
Postat av: kajsa

du får 700 av mig idag...

2009-04-23 @ 11:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0