lergöksrally i helgen..

ska åka i min pappas gamla PV från 50-talet, ska bli jätteroligt. enda problemet är sovplatsen kvällen innan..

frågade min syster om det var ok att jag sov där, och hon svarade idag att det gick bra men hennes kille skulle tydligen också vara där och jag vill helst inte vara med honom, dels för att jag tycker han är obehaglig och dels för att min syster är en liten toffel när hon är med honom. vill inte sitta som 3e hjulet. barnen skulle inte heller vara hemma så ingen att gömma sig hos hehe så jag ringde pappa och frågade om det var ok att ahn hämtade mig i ängelholm på morgonen istället men det ville han inte utan han ville jag skulle sova hos han, hmm inte jättesugen på att sova i hans lite kusliga hus men vill han det så...
sms:a syrran och berättade om vad jag och pappa "kommit överens" om, då sa hon att hennes kille inte ens skulle komma!! typiskt! well får väl sova i rucklet och hoppas att jag kommer kunna somna hehe

får gå inom syrran på eftermiddagen efter rallyt och ge barnen sina presenter... om de är hemma vill säga hehe

nej usch vad det ringer idag och om samma sak också, sååå jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0