så nu har man lunchat också

och det blev på festivalen som jag hade tänkt mig, blev utbjuden av min kollega och min cuzze :)
vi gick till texasburgaren för en av säljarna har lovprisat denna hela veckan och jag får hålla med honom,
den var mycket god!
gott kött, ajvar, fetaost, lök och peperoni...mätt blev man iaf, åt ju ganska mycket till frukost idag också hehe vilken tjockis man är :)


blev skitirriterad på killen jag brukar snacka och messa med igår, vi pratade om friidrottsVM, vilket jag personligen tycker är helt menlöst och oviktigt medan han tog det personligt att jag tycker att andra saker borde få lika mycket publicitet och att sport endast är gör nytta för de som utövar det hehe tydligen en öm tå då hans pappa är en forna ishockeystjärna.
han sluttade messa med mig och sket i att skriva ett wake-up-call imorse som jag bett honom.
så nu är han raderad från min telefon hehe, klarar inte av kinkiga sura människor. dessutom behandlade han mig som om jag var dum i huvudet som inte visste vem Bolt var, är man ointresserad så är man...

usain bolt sneakers

Kommentarer
Postat av: Kusina

Tack för snabbislunchen idag =)

Vi får ses SNART igen, men längre än 30 min då.



Kram

2009-08-21 @ 21:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0