bokat möte..

då har man bokat möte med en studie- och yrkesvägledare i mitten på januari... vill inte jobba här längre men vet inte riktigt vad det är jag vill göra istället och det är dags att ta tag i det nu..det är så lätt att fastna i ett jobb för lönen och bekvämlighetens skull men nu börjar man bli gammal så vill inte att det ska gå för långt, har alla möjligheter i världen att bli vad jag vill..

har sökt distansutbildningar nu till våren, ska läsa Matte C, Engelska C, Naturkunskap B och komma igång med spanskan igen.. ska bi kul att använda hjärnan igen... har blivit helt slö hehe


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Oj nu börjar det likna nått i din blogg! Så här ska den se ut!! =) Jätte fin, nästan så jag cokså vill ha en sån =) Fast får väl bli lite längre fram när jag är super känd =P Ja du får testa det och sen säga till mig! Ja systran är nått så fint. Lätt att skaffar vi barn ska jag ha några st så dem får känna samma sak =)

2009-12-30 @ 09:34:17
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio
Postat av: Ann-Sofie

Vad skoj att du ska börja plugga lite =) Imponerande. =) Ja dem säger efter 2 år är du fast, oftast, för mig är det 2 år den första februari, så jag har lite tid kvar haha. Men jag har ju planerat, och blir det som planerat så kan jag ju ändå inte jobba på ett tag hehe.

2009-12-30 @ 09:36:26
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0