brrr vad kallt i dag...

på kontoret iaf, ute var det inte så fruktansvärt vad jag kommer ihåg.

i helgen har jag mest varit med syrran.... som vanligt hehe men det är väldigt trevligt att kunna vara med henne så mycket man vill :)

tvättade i sändags och tog ner alla lådorna till förrådet så snart är det fint hos mig, måste till svågertorp i helgen och köpa städartiklar och möjligen någon matta också... det ska bli så fint hos mig hehe =)

får börja köpa in till min fest också, lite snacks och tilltugg måste det ju vara hehe

idag är det step up, längtar! haha ska bli så skönt. det är roligt nu också när jag och syster har kommit på målvikter och belöningar, mina är -7kilo: då får jag gå till frisören -ytterligare 5kilo: då får jag ansiktsbehandling de sista 5 kilona: då får jag en shoppingspree på 2000kr =) måste lyckas nu. ska ha på mig mina gamla tajta byxor så jag känner varje dag att jag blivit tjock så jag inte kan gömma mig i mina mjukiskläder hehe nu gäller det.


obs, tatueringen kommer inte ske förrän i juni men men då har man tid att tänka mer på den. ska dit och boka tid i mars, de släppte inga tider då när jag var där nu =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0