skatteåterbäring..

fick mina skattepengar igår, inte mycket men det hjälper mig att klara denna månaden så det är skönt, slipper man vända varenda slant iaf...

har beställt klänningar från ellos till sommarfesten, kom på att jag inte hade några fina kläder. Får välja ut en och returnera resten. förhoppningsvis vill jag iaf behålla en! annars kommer det bli kris.

på torsdag ska jag gå och titta på källingar, perser/bondkatt precis som min Kitchen. hoppas jag kan få köpa en av dom, tycker synd om Kitchen som är ensam hela dagarna, och Laqritz min gamla katt har det för bra på landet hos min syster för att jag ska kunna ta henne därifrån. de hade en brun, en svart och en svartrandig. är intresserad av den bruna tror jag men vi får se vem jag blir kär i. är inte leveransklara förrän om 12 veckor så jag behöver inte stressa så mycket.

 naw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0