jag blir störd!

stackars min mammas gamla systrar som inte har mer att oroa sig över eller mer ångest över än att vi barn inte är vid vår mammas grav tillräckligt ofta?!!
jag blir sjukt störd av de lägger sig i och ska ge oss dåligt samvete...
att min mamma har en grav är väldigt värdefullt för mig för jag vet att jag kan gå dit och hälsa på när jag behöver det... och det betydde särskilt mycket under de närmsta åren efter hennes död... jag är där inte varje dag eller varje helg men lite då och då för att prata med mamma och göra fint på hennes plats, tända ett ljus..

idioter! *förlåt mig mamma men jag har inget förståelse för din systrar*



Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

kramar om Finns för mycket av sjuka människor i världen.

2009-11-03 @ 16:09:06
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio
Postat av: Ann-Sofie

Vad söt du är! Skönt att veta =) Och detsamma =)

2009-11-03 @ 16:32:17
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0