kaffetörst och clementinsmak

vi har inget kaffe på kontoret och min huvudvärk heter duga.. vet inte om det beror på kaffeabstinens eller sjukdom... :( hoppas på det förstnämnda så att det kan botas i eftermiddag när kaffet kommer hehe

vi fick vinterns första clementiner i fruktkorgen idag.. mums... men jag hann inte äta upp hela min för det ringde och sen hade min clementin torkat ihop :/ men men har en kvar och den ska ätas i eftermiddag :)




imorse var min syster så gullig, hon messade och frågade vad jag ville ha för middag ikväll... ;) så sött.. jag önskade svensk husmanskost så får se vad det blir :) allt hon gör blir gott så jag kommer inte bli besviken iaf...

igår efter jobb gick jag och handlade på ica, en massa blev det och sen åkte jag hem och lagade måltider av alltihopa, blev chili-con-carne, pastagratäng, pasta med spenat och kyckling och nudelwok.. så nu har man mat resten av månaden i frysen.. skönt!! hehe blev inte så dyrt heller som tur är eftersom man är lite småfattig numera...

jag som vill handla nya vinterstövlar :/ får väl bli när man kommer hem från Libanon...
bara 20 dagar kvar sen bär det av, måste börja skriva packlista... måste handla hem kattgrus och kattmat så det räcker medan jag är borta.... usch jobbigt att släpa men men ...
ändå skönt att man bockat av de viktigaste sakerna: semester, flygbiljetter, pass och kattvakt
kvar: packning, lära sig arabiska på 20 dagar *skämt* hehe




Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Ha ha du är för go =) Lära sig arabiska på 20 dagar är väl piece of cake ;-)

Nä nu har jag lunch. Men väntar mih lite mer att läsa sen! =D Gillar din blogg.

2009-11-04 @ 12:30:28
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0