snörvel snörvel

imorse vaknade jag med torkat snor runt hela näsan och gult snor i näsan, jag konstaterar, jag är förkyld!
inte kul men men jag ska inte låtsas om det, jag ska inte vara sjuk, jag har för mycket att göra nu i helgen!!




ska ju jobba första gången ensam fast tillsammans med en annan nybörjare för första gången imorgon på Black Jack och sen på lördag har Ans inflyttningsfest... ska bli kul.. jag har köpt lite nya festtoppar så tänkte inviga två av dom i helgen också :)

kanske denna?:



Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Ja snart är det dags =)

Den var jätte fin den tröjan, tittade själv på den men tänkte att det nog ändå inte riktigt hade passat mig. Imorgon blir det kul. Men hahaha det ser ut som kaos än en gång hemma hos oss. Hela balkongen är fylld till taket med kartonger. Soffan står på högkant i vardagsrummet!

2009-11-06 @ 09:39:06
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0