tisdag = värsta dagen

det är inte första dagen, det är inte mitt i eller slutet av veckan.. bara en onödig klämdag... :/

känner mig sjuk... förkyld och ont i kroppen... kanske beror på för lite sömn? well hoppas jag mår bättre snart..


igår fick man gå till polisen och fixade pass och som vanligt blev man skitful på fotot, såg ut som värsta psyk-brottslingen :( tur man inte behöver visa det så ofta hehe man skulle varit lika söt som Jojo, han blev supersöt på sitt! :)

ikväll ska jag nog hem och laga luncher till denna månaden, äter min sista från frysen idag.. eller hem till syrran.. får se hur jag gör...
tänkte göra chili con carne, pasta med kyckling, pasta med spenat och kycklingwok... får se hur det blir.. är så osugen på mat just nu... :(

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0