jag är inte redo..

mentalt för att åka till småland hehe, känns som om det kom så plötsligt på fastän jag vetat om det en månad nu, tror det är för att jag måste tvätta i hast ikväll och sen att jag missar kajsas födelsedag...
men det kommer bli kul :) hoppas bara jag inte hamnar i värsta grälet, då får jag ta barnen med mig in i något rum och leka med dom där hehe... det är sånt som är bra när man hälsar på de som har barn, om de skulle bråka eller uppstå obekväma situationer kan man alltid leka med barnen :)


jag funderar på att höra av mig till F när jag är i växjö men det kanske blir pinsamt, kanske bättre att vänta på en annan gång.. vet ju inte ens vad jag och syrran ska hitta på däruppe :) nej nu efter detta inlägget börjar jag faktiskt se framemot det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0