mår sådär idag..

har ont i huvudet och är lättirriterad, pms igen antagligen... det är så högt här nu, och de som känner mig vet att jag är allergisk mot ljud hehe och telefonerna fungerar inte igen så det kommer ett jättepip i örat varje gång någon ringer, kunderna är gnälliga och tröga och jag orkar inte mer, vet inte vad jag tänker längre bara...



hoppas det går över till helgen så jag är mitt glada jag igen när jag ska upp till sara :) ska bli riktigt kul men har fortfarande dåligt samvete för att jag inte kan fira kajsa på hennes födelsedag... hmmm ... . tänkte ta med henne ut och äta en kväll istället sen när jag är tillbaka och idag efter jobb ska jag leta present till henne, jag vet vad jag ska köpa men inte riktigt var jag ska hitta den....


sen har hon ju fått/ska få MJ.s alla skivor under sommaren som får räknas till som födelsedagspresent hehe :)


var så skönt väder igår, efter jobb "fransa" jag och sen fortsatte jag promenera själv genom rörsjö-allén, mysigt.. gick hem och lagade middag sen gick jag till OKQ8 för att hämta mina stora brev, lyssnade på Michael Jackson i telefonen så det blev en rask och uppiggande promenad.

har redan fått mer energi känns det som genom att ha slutat röka, när jag kom em började jag diska och rymma upp, har inte hänt på flera månader!! hehe


tittade på Svenska Hollywoodfruar, OMG ! that´s all I can say hehe nej men jag tyckte dom var roliga och charmiga förutom kanske Anka, hon var lite väl snobbig, överklass, diktatorisk eller vad man ska säga... men det blir nog att man börjar titta på det om kvällarna..



Kommentarer
Postat av: A

är du muslim?

2009-09-16 @ 10:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0