ny vecka, nya tag...

i helgen var jag hos min syster sara i småland, det var mycket roligt och skönt som vanligt...
på fredagen kom jag rätt sent, saras kompis kom och hämtade mig vid tåget och körde hem mig till sara
satt och snckade lite över ett glas vin...

på lördagen vaknade man med fullt ös, alla tre flickorna vaknar kl 7! :) upp och åt frukost, sen gjode vi vid oss och åkte på Folkrace några kilometer utanför Växjö. mycket kul att titta på, bilar som körde in i varandra och bilar som voltade och bilar som flög över kullar hehe...





sen på lördagens eftermiddag bakade vi kakor till kalaset som sara skulle ha på söndagen, fudgekaka och snickerskaka....gott! eller ja vi provade ett annprlunda recept på snickersen men det blev helt ok ändå :)

sen på kvällen stack jag och sara till hennes kompis, det visade sig att de höll på med värsta fylle-kortspelet där man drack massor, som värst fick jag ett straff på ca 20 klunkar, surt som fan när man klunkade vin... ryser av tanken hehe men det var riktigt kul spel :) och trevligt folk :)

på söndagen städade vi och bakade tårta, "Snövit", mycket god!
sen kom gästerna vid 13, pappa och hans flickvän, min bror Hampus hans flickvän och deras 4 barn.
roligt kalas och det var kul att träffa hampus också efter så här lång tid, hans barn är såå söta. tvillingarna är rikigt söta nu när de blivit stora och inte dreglar längre :)

på söndagkväll tog vi bara det lugnt..

på måndagen åkte vi in till Växjö, handlade presenter till Mira, drack kaffe hos saras kompis, solade solarium....väldigt effektiva hehe
var en stund på saras jobb innan jag åkte hem vid fyra...

Kul helg med andra ord :) men det var skönt att komma hem också hehe





Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Vad mysigt! =) Har ni tvillingar i släkten?? Kul!

2009-09-22 @ 15:52:18
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio
Postat av: lillasyster

Låter najs! =)

love u

2009-09-22 @ 16:07:44
Postat av: Ann-Sofie

He he kan jag tänka mig =)

2009-09-22 @ 22:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0