regn och rusk...

hösten är på väg och jag tycker faktiskt det ska bli mysigt :) jag hatar iofs regn och blåst men det är bara när jag behöver cykla i det hehe det är mysigt att vara hemma och titta på film eller göra fint när det är sånt väder

snart dags för lillasysters födelsedag, tyvärr kommer jag inte vara hemma på hennes dag men jag ska fira henne både före och efteråt. tänkte bjuda henne på entrés restauranger på övervåningen :)
ska klura ut en jättebra present...:)

jobb går bra, jag är glad nuförtiden. har kanske lärt mig att inte ta det personligt att inget fungerar... hehe
får se sen var man hamnar i världen sen i livet... kommer ju inte stanna här för alltid.. vill ha ut mer av livet!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

=) hörde att en viss person ville kolla din blogg =) skoja

2009-09-07 @ 09:52:45
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0