strul med telefonerna..

och jag får sitta på min kollegas plats för att kunna ta emot samtal, inte så kul eftersom min dator är ju min dator och jag har ställt in den precis som jag vill ha den hehe men men ska väl inte klaga så mycket....
inte så många som ringer in och snart har halva dagen gått.... börjar faktiskt bli förtjust i en fönsterplats men jag är orolig för var min kollega håller hus, hon har inte hört av sig imorse så vet inte riktigt vad som hänt, inte likt henne att inte komma eller höra av sig.... hmmm... hoppas verkligen inget har hänt!



ÄR HON FÖRSVUNNEN? :(


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hon är bara sjuk och har inte kunnat höra av sig =( Kankse svininfluensan =S

2009-09-10 @ 13:51:57
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0