__

har inget att skriva, varför är jag så tråkig? och med det menar jag tråkiga än vanligt hehe tror det beror på antalet kolhydrater jag lyckats få i mig de senaste dagarna, not good... tror inte mitt blod rinner runt som det ska haha dessutom ringer det så mycket så jag har bara spel i huvudet men det är skönt när det blir lite att göra och man får träna på att göra korta samtal hehe ja man får ju vara glad för det lilla haha

så skönt det ska bli med helg! hel-ledig! :)
jag och kajsa inhandlade en engångsgrill igår så den har vi färdig för ev grillväder i helgen, lite korv med pastasallad kanske? :)

Jag och Ans ska börja på vattengympa tillsammans, kanske kan bli något? absolut värt att prova iaf :)
har bara gjort vattengympa när jag var liten, typ 9år tillsammans med min "fostermamma" och hennes tjocka syster hehe ska bli kul att simma igen iaf, älskar vatten!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

ja alla säger ju det. Ha ha slår vad om att jag kommer säga samma- Fast det går rätt fort nu iofs. =) Första trimester gick nog långsammast.

2010-04-16 @ 15:04:04
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie

ska bli jätte skojigt att prova på. =)

2010-04-16 @ 15:09:30
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie

kass du är på att blogga. Glöm inte blogga om diytt nya hår. =)

2010-04-19 @ 10:44:35
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0