snart helg!

och jag är nervös för i princip hela helgen haha

på fredag är det ingen större fara då ska jag jobba på ett ställe på kvällen som är relativt lugn men sen på lördag måste jag upp tidigt och bege mig över halva stan till högskoleprovet (jag har inte hunnit göra mitt testprov som det var meningen att jag skulle göra :(!) och sen på kvällen ska jag jobba på ett ställe som jag aldrig tidigare varit på och där ska det tydligen vara skitmycket att göra men förhoppningsvis går det bra för mig så att jag kanske kan gå därifrån med en bra lön, är lite nervös för att jobba där med mina byggda naglar också... det går inte jättebra att blanda med dessa och vid vanliga ställen är det inte så farligt för då blandar man inte hela tiden men det kommer man göra där... så ja vi får se hur det går... iiihhh håll tummarna för mig hela lördagen! :)

Igårkväll var jag hemma hos syster, jag och adam har börjat spela simpsons tillsammans på hans playstation sedan jag glömde det hemma hos dom.. jag har alltid tyckt det var tråkigt att spela det när jag hade det hemma men nu på något vis så börjar vi förstå det och då är det roligt.. jag och adam är lika stora spelnördar så vi sitter och blir skitglada om vi klarar en bana, värsta team-worken hehe :) Älskar honom! trots att han ligger som en svettbobba på en när man sover över med armar och ben över och under en men det är mysigt att han  tyr sig till mig :)



Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

jag kan på dagen innan kl 15:00 på lördagen om du kan. :-) Sen ska vi till sambons familj. :-)

2010-04-08 @ 18:25:31
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0