dagens blogg...äntligen lite tid...

har varit fullt upp idag så har bara hunnit kommentera och läsa andras bloggar men inte hunnit skriva på min egen men nu tar jag mig tiden..
iofs har jag inte mycket att skriva om men jag är mycket glad för att syster ska komma ikväll och hjälpa mig med mina möbler, kanske kan få henne att sova över också så de inte behöver skynda hem :)

gjorde vid mina såeglar igår, målade dom gröna och satte på fina kristallstenar på dom.. bild kommer sen.. min dumma mobilkamera fungerar inte när det är mörkare än dagsljus så tyvärr kunde jag inte ta några.
de ska sen hängas upp i hallen, 3 i rad och sen har jag en annan sen tidigare som jag målade om mörkt och som ska hängas i vardagsrummet.

ska bli riktigt skönt att få byråer och få sorterat mina kläder igen, nu rafsar jag i en stor flyttlåda varje morgon för att hitta linnen bland t-shirts och joggingbyxor.... inte så kul...

ska bli kul med ny säng och ny bokhylla och ny fotpall också såklart hehe :)

sen i helgen blir det straffarbete hos kajsa med att hjälpa henne att packa och ska hinna med ett kalas i höganäs också..


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Oj låter som om det händer mycket borta hos dig! Jag måste få komma och hälsa på och se hur det ser ut. =) Fast det ser jag iofs när jag kommer på middag med Cicci. =)

2010-02-17 @ 14:55:28
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com
Postat av: Ann-Sofie

hihi kolla igen =P

2010-02-17 @ 14:59:03
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com
Postat av: Ann-Sofie

ja just barn kammare är väl det som är mest spännande =) oj vad jag längtar :-) Men det är ett tag tills vi börjar med den :-) Lite mage först =P

Sen måste jag spara pengar men har varit så pank på sistone, känns surt och jag har fått ta från mina sparpengar och sparpengarna är till ullaredfakturan i mars som ligger på 4 lappar, har bara 1500 sparat just nu =(

2010-02-17 @ 15:26:24
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com
Postat av: Ann-Sofie

jo det är klart, mpnaderna kommer gå snabbt och jag blir deprimerad av att ha så lite pengar, hade ju räknat med att sambon skulle köpa allt denna månaden men jag har varit tvungen att köpa massa mat för att han plötsligt inte hade, så jag har handlat en massa i stort sätt för pengar jag inte har. Blir irriterad på det och nästa månad kommer jag inte handla hem något. Jobbigt bara att gå hungrig hihi. Ingen aning om kinga har nått, inte så att man vill fråga. Kommer alldeles säkert behöva hjälp med inredning etc. Kram

2010-02-17 @ 16:50:20
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0