fullt upp

hela helgen har gått supersnabbt, på fredag gick jag hem efter jobb och gjorde vid mig och så sen stack jag och jobba, var nytt ställe så det var roligt men inte för att gå in på några detaljer men det hade kunnat vara roligare.
varför känner sig killar tvungen att sextrakassera en crupier, i fredags höll en spelare på med mig hela tiden att jag skulle klämma ihop brösten och slängde marker till mig för att få mig att göra det och i lördags höll en kille på med att jag skulle stå på ett särskilt vis för att mina bröst såg ut på ett speciellt sätt då?! äckel är dom, hatar sånt. inte speciellt smickrande heller även om man kan tro det för det håller på bara för att!
nej gick inget bra alls på jobbet i helgen men men inget att göra åt saken, bara att gå vidare.
jag tror att jag ska börja spela lite saktare så att jag har mer koll på alla spelare framöver, ibland går det för snabbt och då gör man onödiga misstag..


var ute och lekte i snön med kajsa och barnen i lördags iaf, i en halvtimme iaf haha.. fy fan vad kallt det var!



sen hjälpte min älskade syster mig med att montera ner garderoben i lördags, höll på att krossa både oss och stackars Jojo men som tur var klarade vi oss helskinnade, hur tung kan man göra en garderob egentligen??
ja så nu är delar av den kastad och resten står nere i förrådet för att kastas senare, kan ju inte fylla hela soprummet med brädor, hade inte varit populärt bland grannarna eller sopgubbarna...

igår fick jag förbereda hela lägenheten för renovering genom att ta ner allt från väggar och hyllor och samla allt i mitten på rummen, vilket slit det blev men nu kan målarna göra sitt.

som tur är erbjöd kajsa och hennes man mig husrum under veckan så jag slipper bo i eländet, får gå dit varje dag och mata katterna iaf och kolla så att allt är ok men det kan jag ta

nej får koncentrera mig på jobbet nu, ringer som fan här ... :/ take me away!!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

hihi nu går det =) gu vad jag är uttråkad, tack för soppan =)

2010-02-02 @ 16:08:57
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0