längesedan..

var ett tag sedan jag skrev ett blogg inlägg, skyller på tristess..
helgen var fylld med jobb, städning och tvätt av kläder.. det som var roligt var att jag och Cecilia gick och tränade efter jobb på fredag, trodde vi kunde ta ett aerobics pass men det visade sig tyvärr att vårschemat inte var igång än så det blev ett vanligt styrketräningspass, och cecilia lekte med pilatesbollen hehe
efter vi tränat klart gick vi inom hemköp och köpte middagsmat, gick hem till mig där vi åt en god kycklingpanna med keso och drack varsitt glas vin, trevligt..

ja sen som sagt blev det jobb och städ men hann med en runda till ikea också där det blev lite fynd, glas - skålar - hallbänk - skoställ - vasar - lakan - ljus, blev 600kr men som tur är har jag än så länge inte köpförbud till hemmet..

hallen blev mkt bra men svor en massa gånger för att få ihop den som vanligt hehe





Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

den var jätte söt, funderar faktiskt på en likadan =)

2010-01-26 @ 11:40:24
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0