nytt år, nya tag.

då var det 2010... känns som om det kommer bli ett bra år, *håller tummarna*

Nyårsafton firade jag med syster och barnen. Kajsa lagade god middag med lövbiff, bearnaise och kroketter. till förrätt åt vi en räksmnörgås och till efterrätt en unik chokladtårta med hallongrädde-fyllning :) mums

tyvärr skulle jag jobba på natten så vid tio begav jag mig till mitt uteställe så blev ingen inskålning för det nya året eller några fyrverkerier för min del detta nyåret men det spelade ingen roll, kändes som en vanlig kväll och det var roligt att jobba... tiden gick jättefort och eftersom man hade dubbel lön så blev det en slant också...




Nyårsdagen sov jag nästan bort, på eftermiddagen efter jag vaknat gick jag hem till systern och passade hennes barn medan hon jobbade. Jag och Adam gick ut en runda och åt stripes och hamburgare på Svalans och sen gick vi och hyrde film... så mysigt att vara med han själv.. han är så rolig och gullig person! han kommer bli världens bästa kille om han fortsätter i denna stilen hehe :)

i helgen har jag jobbat och varit med syster och barnen som vanligt..

har äntligen fixat min dator så att allt är installerat och klart så nu kanske man kan blogga hemifrån på helgerna också om man tänker på det hehe :)

Städade undan julen i helgen och medans jag städade satte jag på en gammal skiva 3 doors down - seventeen days, dom är såå bra!! har saknat att lyssna på dom.... jag blir så glad av att lyssna på den gruppen (visst finns låtar som påminner om mitt ex och som man får lite ont i magen av)... kanske dags att uppdatera skivsamlingen med deras två senaste skivor??!



kanske därför jag drömde om mitt ex inatt?! spooky

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

haha, undrar om han hade läst detta då hade han nog tyckt du var spooky. =P



Ahh så ni använda kakformen, blev det bra??

2010-01-04 @ 16:04:35
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio
Postat av: Ann-Sofie

Ok =D då var man färdigt läst i din blogg. torkar svett ur pannan

2010-01-26 @ 11:44:31
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0