nytt i hemmet

gick inom Lagerhaus och hemtex efter jobb igår, handlade fler ramar till min familjevägg ( en vägg hemma som jag ska fylla med snygga ramar och bilder på mina syskon och syskonbarn - än så länge har jag fått bilder av kajsa och hampus så där är en del syskon kvar att gå igenom men jag tar det när jag är hos dom) och på hemtex handlade jag nya gardiner och dukar..
allt blev skitbra förutom två gardinpar som var korta! varför är jag så ouppmärksam?? well jag öppnade bara den ena förpackningen så tänkte jag kunde gå tillbaka med den andra  och lämna tillbaka den och den som jag öppnade kan man förvandla till kuddöverdrag eller en lång gardin - something something.. så typiskt var det!!

gjorde vid de nya ramarna med bilderna som jag fick av Hampus, fick alldeles för många, så svårt att välja ut bilder men jag tänkte alla de som jag har kvar som inte i sitter i ramar sen kan jag sätta in i en jättefin scrapbook eller något..


nu vill jag bara att de kommer och målar om mina väggar - måste maila honom idag och fråga när de tänkte komma eftersom jag måste ta ner spegelväggar och montera ner en jättegarderbob tills dess..

på inköpslistan ligger sedan en ny sängstomme, byråer, matta... tänkte börja med det lite billigare och måla om en del möbler...

ska bli kul, det är som min Syo säger, man måste ta ut sin kreativitet hemma om man inte får utlopp för den på sitt jobb.... :)

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Oj har dem fortfarande inte målat? Mycket dåligt tycker jag. På tal om ramar, så är det något som jag verkligen måste köpa, men får aldrig tummarna loss tyvärr...bilderna ligger och väntar där hemma. :-)

2010-01-26 @ 11:05:32
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio
Postat av: Ann-Sofie

Ja jag vill gå på ramjakt!! =D vad kul!



ahh klart jag ska fixa bilder till er :-D promess

2010-01-26 @ 11:45:48
URL: http://nogg.se/annsnagelstudio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0