119 samtal och 25 mail

väldans massa jobb idag alltså men det gick fort så ingen fara, har så många samtal eftersom jag fick vara ensam till typ kl13 på linjen.... men det var inte så illa faktiskt :) tävlade med mig själv lite så gick det undan hehe


ikväll ska man vara barnvakt, ingen större skillnad mot när jag är där annars bara det att jag inte får paus från barnen genom att skynda till syster :) men man älskar ju dom små barnen så är gärna med dom :) fint väder idag så kanske går ut och gungar en runda.. lånade böcker på biblioteket till dom också som vi ska mysa ihop framför :)  men MY GOD  vad många roliga böcker det fanns, var svårt att välja ut ett fåtal men man orkar ju inte bära fler hehe


nej nu är det dags för hemgång, imorgon är det torsdag sen fredag och firmans sommarfest sen är det helg med fint väder *hoppas*



Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

haha du är söt. =) Tyvärr ännu en dag på måndag. =( Fast den enda då. Sen försvinner du väl helt ändå. =( Känns lite jobbigt med ny personal, och spec att igor inte är med och väljer känns lite jobbigt. Litar på han liksom. Det var trots allt han som valde dig och mig. =)

2010-06-16 @ 19:19:02
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0