blogg-död

har aldrig tid att skriva numera, försöker hinna med så mkt som möjligt på jobb och på fritiden vill man bara vara ute och njuta av solen ;)

här kommer en bild från den härliga midsommaren jag hade iaf, pappa körde runt alla barnen i traktorn, och ja jag fick också åka med en runda hehe



pappa hade gjort en fin midsommarstång också som vi dansade runt som idioter :)

på kvällen sov vi över hos syster Linda och sen hade vi en lång frukost och sedan fika inne i Hbg på Pistachia eller vad det heter... känns skönt att ha pratat ut med Linda om det som har stört mig och som jag varit ledsen över, lägga det bakom sig och gå vidare och det känns som hon har tagit till sig en del av det också :) tycker om henne mycket och har saknat ha en närmre relation till henne

sen på söndagen var jag barnvakt till kajsas söta barn medan hon jobbade långpass, det var roligt och barnen snälla så skönt hehe

denna veckan blir alla mina kurser klara så det ska också bli skönt...

längtar till semester så mycket att jag kan döö! hehe :)



Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Vad skönt att du pratat ut med en av dina systrar, alltid skönt att rensa ut, familj ska ju hålla ihopa ju. =)



Hoppas verkligen inte du dör lilla Frida :-) Men håller med om semester! =)



=( Kan inte se bilden tyvärr men får kolla när jag kommer hem. Säkert jobbet som spärrar porrbilder =P hehe



skoj ska vi ha ikväll iaf!!

Kram

2010-06-29 @ 14:02:17
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie

nä det är klart!, men det är ju dålig planering härfrån som vanligt. =)

Ja hoppas för din skull! =) Ja och för min så klart =)

Ja på sommaren får man mer lust att göra saker. Jag längtar redan till den där glassen i Helsingborg. =P

2010-06-29 @ 14:22:45
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie

haah du är knäpp =D Nä men det kan vara bra om alla är på plats och kan lära upp dem nya som vi ska osv. =) Nä vi har inte blivit tajta. No way och kommer nog aldrig bli haha

2010-06-30 @ 09:01:23
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie

tack själv!! Måste dejta mer med dig för det var trevligt =)



!! Ingen kan ersätta dig Frida!! =D

2010-06-30 @ 12:35:01
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0