böckernas värld..

jag ÄLSKAR att läsa, finns inget bättre än att krypa ner i sängen på kvällen och slå upp boken och försvinna in i en annan värld för en liten stund.. sen finns det ju böcker som aldrig riktigt griper tag i en och sen finns det böcker som man inte trodde man skulle tycka om men som i slutar med att man Älskar dom..
just nu håller jag på med en deckare som inte är alltför bra men jag har svårt för att lämna ifrån mig en bok, jag kämpar för att läsa klart dom fast jag tycker det är tråkigt för annars kanske jag missar något bra i slutet..

men nu blir det jobbigt för jag har 3 böcker som väntar på mig på bibblan och då blir man frestad att kasta den tråkiga och hugga in i en av de nya.. nej ska försöka sträckläsa den ikväll så jag blir klar :)

någon som har ett boktips?


Mitt boktips denna gång blir:





väldigt spännande och gripande bok, väldigt bra upplagt!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Åh vad trevligt! =D Kul att ha er här. Ni får komma fler gånger! Och då får Adam ha sitt spel ifred hihi. =)

2010-03-29 @ 15:32:33
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0