mmm våren kommer..

och det är härligt härligt!! och jag fick gosa och busa med Jojo imorse innan jobb och jag fick sova och snusa med Adam på natten så det är härligt. efter jobb ska jag handla vin och lite som jag glömt till tjejmiddagen imorgon.. ska se också om jag hittar nått att sätta på stolarna.. ja det kommer bli bra..

får gå hem sen och städa, dammsuga soffan och sen lägga över ett skynke så inte katterna hårar på den så att mian kära kollegor har en sittplats hehe :)

vad är det på tv idag? säkerligen inget bra ändå... tråkigt ... kanske ska titta på en film när jag är klar eller gå och lägga mig tidigt...

jag är lite nervös för helgens jobb, vi har tydligen fått många klagomål från gästerna och krögarna så det är inte roligt att höra, själv känner jag mig inte så träffad men man vet aldrig vad folk tycker om en bakom ryggen... iofs kan jag  tänka mig att bichen från förra helgen kanske lagt in ett klagomål på mig men för min del behöver jag inte jobba där med... jag förstår inte hur man måste uppföra sig för att få klagomål... man måste väl vara rätt extrem ändå? jaja vi får se, jag gör som jag ska och jag är trevlig och tillmötesgående. jag har aldrig träffat en skitglad och pratsam croupier så det kan ju inte vara krav på att man ska skratta hela tiden när kunderna är cp i huvudet... nej usch vad negativ jag låter nu... får ta ett djupt andetag... titta ut genom det öppna fönstret och andas in den klara friska luften och gå vidare i tankarna....

hur ska jag dekorera mina stolar??!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0