nannig..

sov över hos syster inatt och tydligen så gillar inte Jojo att ha mig i sängen för han gnäller varje gång.. hehe
stackars syster som var tvungen att  sitta uppe med honom medans jag fick sova några timmar med adams små söta armar runt mig... men sen fick man en skön lång frukost med en massa skitsnack och skratt och för många mackor med syster som fick en att vakna till och en härlig cykelrunda i fina vårvädret.. :)

nu sitter man på jobb, ska försöka komma igång med matte-uppdraget idag och göra det klart.. och sen ska jag hämta Nk B och Eng C böckerna på posten idag.. och sätta igång med dom också...

nu är jag mest nervös för de nationella proven och labrationerna som är obligatoriska..

tänkte skicka in till CSN idag också om jag kommer på det..



Idag fyller min älskade pappa år! Massa grattis och kramar till honom idag.. tyvärr kommer jag inte kunna fira honom på hans kalas för jag ska vara barnvakt men kommer åka till honom en annan helg och fira honom.. mysigare att träffa honom när det är mindre folk ändån så det gör ju inte så mycket... :)




Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

hihi skickar också ett litet grattis till honom! =)



Härligt vårväder ja =)

2010-03-25 @ 10:29:26
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie

hihi vad bra =)



Du behöver nog inte vara orolig =)

2010-03-25 @ 11:23:12
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie

kolla min blogg, riktig bebis nu ju, fast liten =)

Kram



Ps. päron. ds

2010-03-26 @ 11:46:57
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0