dåligt..

det blev att jag satt och spelade igår kväll iaf trots att jag lovat mig själv att inte göra det utan att jag skulle umgås med syster, usch vad illa!

idag fick jag vara med om skrattar bäst som skrattar sist, jag promenerade till jobb idag från syster eftersom jag ska till Limhamn efter jobb och köpa filmer till Adam, blir lite mycket att cykla hela malmö runt!, 
i alla fall jag promenerar alltså på väg till jobb och ser en kvinna framför mig som snubblar på en gatusten, roligt tycker jag och skrattar elakt inombords...

skulle jag inte ha gjort!

det som händer därefter är att jag går och snubblar på dessa gatustenar konstant resten av vägen och får ett rejält skoskav på hälen som följd... grrr.... nej man ska ha omtanke till alla

skadeglädje kanske inte är den sanna glädjen trots allt??!

 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Oj vad fin din blogg blev!! Verkligen framsteg för dig! =)



Kram!

2010-05-07 @ 12:01:44
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0