det lider mot sitt slut

ska göra klart alla kurser denna månad så det blir en massa plugg då jag ligger back med allt typ hehe men jag kommer sköta mig och göra klart det jag påbörjat, ska åka till syster Sara i helgen och då kommer jag ha 5 timmars tågresande som ska ägnas åt plugg så det kommer bli bra, måste göra de jävla labben bara, fattar inte varför jag fastnade på dom?!! jaja skitsamma... moving on... hehe


har precis varit inne och beställt Jojo Sommar, mycket bra kort denna sommaren, åka hur mycket man vill, gött så då kanske det blir lite get to getterings med vänner och släkt, apdyrt att resa i övrigt tycker jag!
får se om systern också fixar ett...eller om man har råd att bjuda henne på ett :)




Sommar sommar sommar  ----  KOM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0