missnöjd

med min engelska-uppsats denna gången men det blir vad det blir, var inte riktigt något som inspirerade mig så får ta igen det tills nästa uppdrag, ska tydligen ha läst ut min första roman nu så det blir till att ta en väldigt tunn bok på biblioteket idag hehe

hämtade labb-instruktionerna från "biblioteket" och herregud vilka labb man ska göra, orkar inte :((( de på apoteket igår blev lite misstänksamma när jag frågade efter kopparsulfat, tydligen skitdyrt där så ska fråga i järnhandeln eller färgaffären..

har jag tur vill syster hjälpa mig sen och labba :) *blink blink*


Hungrig är jag idag, ska bli gott med potatisgratäng och kycklingfilé - slurp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0